marți, 24 iulie 2012

Pporumbei albi zboara ce ne inconjoara, porumbei albi fac azi a primavara se-n plineste anul de cand ne iubim si-a venit momentul sa nen deplinim visul cel dori azi sa ne unim sufletele-n trunul fericiti sa fim                                                                                                                                    Am sa vin la cu un vizitiu si-o caleasca mare unde am sa fiu printul dintre stele tu printesa mea vreau sa te iubesc toata viata mea sa-te fac mireasa care nai visat un bujor in lume de invidiat copii sa vina viata sa ne aline fericiti sa fim eu si tu pe lume                                                                                                                Daca tu esti floarea care o astept casa infloreasca sa o strang la piept vino langa mine ca iti jur iubire nu te voi pastra ca pe-o amintire inima sa-ti bata vesnic langa mine vreau sa fim doar noi tu si eu pe lume                Ai plecat in ceruri esti ingerul meu ,ai plecat in ceruri sus la Dumnezeu mi-ai jurat iubire ca vei sta cu mine in clipele grele in clipele bune stau in mezul noptii ma gandesc la tine,stau si ma gandesc ciasul cand imi vine sa fim in preuna la bine si rau si sa fim noi doi sus la dumnezeu                                                                            Fericitai fata care te iubeste fericitai steaua care te pazeste esti un fat in lume baiat norocos cum nu ma-i e altul tanar si frumos ai grija pe lume casa fii iubit dar si sa iubesti asta tii sortit                                                  Nu vreau sa-ti fac rau,nu vreau sa te doara vreau sa-ti fur doar ochii finca ma omoara au sclipirea dulce si man nebuneste iti privesc tot chipul finca ma-n dulceste                                                                                  Vantul bate rece ma gandesc la tine oare iti doresti ca sa fii cu minesa-ma tii de mana pe alei in gustesingurii singuri ca sa fim si sa ne iubim                                                                                                                       Mia citit acum 20 secunde o tiganca-n palma si mi-a zis cam multe can talnesc o fata ce imi place multsufera in truna de cand sa nascut ghicitoarea spune cai sortita mie si destinul face sa-mi fie sotie                                Asi  trai cu tine sapte veti legate , asi trai cu tine chiar de esti departe te-asi tine in brate pana la altarinima sa-ti bata azi de fericire ca iti legi destinul si vei fi cu mine                                                                                Fericit am fost cand te-am intalnit fericit sunt azi ca ne-am despartit nu-mi vroiai iubirea imi vroiai doar viata tu vroiai doar luxu  banii si speranta inima imi spune sa fiu fericit sunt un baiat tanar de fete dorit mi-am facut sperante ca ma vei iubi ca vei fi cu mine pana vom muri                                                                          Sub o rapa stearpa langa un lan cu flori te astept diseara pana maine-n zori sper sa mearga trenul ca sa poti veni daca nu te vad cred ca asi muri sufletul sar stinge inima ma lasa si -am sa plec in ceruri tie chiar nu-ti pasa                                                                                                                                                              Am vazut aseara licurici pe iarba am vazut o lume care ne intreaba ce este iubirea intre doi adulti care se iubesc si nu sunt uniti Domnul ii priveste si ii lumineaza sa poata iubi sa se simpta-n viata                                  Viata fara tine e o boala grea care te cuprinde si nu scapi de ia cand imi esti alaturi soarele rasare ma atinge domnul si boala dispare                                                                                                                                 Am sa plec spre tine prin zapada mare am sa merg in truna pana-mi esi in cale destinul e dat sa-ne intalnim la poarte iubirii fericiti sa fim                                                                                                                           Daca iti doresti sa-ne intalnim eu sa-ti sarut mana tu sa-mi povestesti viata ta domnita sa-mi spui ca ma vrei atunci cred in stele si in ochii tai gurita sa-mi spuna ca ma vrea la noapte inima sa-ti bata ca ma vrea aproape asta e iubire nu sunt vorbe goale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu